תוכנית המנטורים – אופק

יוצאים בשאלה בתחילת דרכם? יזמים או בעלי עסק קטן? הכירו את תכניות המנטורינג החדשות מבית יוצאים לשינוי בשיתוף עם קרן שמש .

התכנית מחברת בין יוצאים ויוצאות מהחברה החרדית לבין מנטורים, אנשים בעלי ניסיון חיים ועסקי מגוון ועשיר אשר ישמחו לתת מזמנם ומניסיונם לטובת צמיחתכם האישית, בכל תחומי החיים. כוחה וייחודה של התכנית שהיא מאפשרת לכם גישה לשותף לדרך שהוא גם חבר. אשר רתום ומחויב לקידומכם האישי, בכל עניין לאורך תקופה של שנה. זהו כלי משמעותי שיכול לעשות שינוי אמיתי.

בתכנית יש שני מסלולים:

מסלול אופק: ליווי בתהליכים אישיים ומקצועיים, מותאם אישית על פי מטרה מוגדרת מראש. המסלול מכוון ליוצאים בתחילת דרכם או כאלו אשר מצויים בשלבים של ביסוס האפיק המקצועי או לימודי. המנטורים הינם מתנדבים מתחומי עיסוק שונים אשר יתנו מניסיון החיים האישי שלהם לצד פיתוח של קשר אמפתי ערכי והדדי. לכל צמד תהיה מטרה מרכזית ומטרות נלוות אותן הם ישאפו להשיג במשך זמן הליווי. לפרטים נוספים והרשמה הקליקו פה!

מסלול עסקי: בשיתוף פעולה עם קרן שמש, ארגון ללא מטרות רווח המסייע ליזמים בעלי עסקים להקים ולנהל עסקים, על ידי ליווי של מנטורים (מנהלים בכירים מתנדבים). מסלול זה מיועד ליוצאים בעלי עסקים עצמאיים או המכוונים לפתוח עסק בתקופה הקרובה. מאשר יקבלו ליווי צמוד ואישי ע”י מנהל בכיר מתנדב בעל ניסיון בניהול עסקי, כתף תומכת ומדריך. בנוסף יתאפשרו השתתפות בסדנאות, חיבור לקהילת יזמים והתייעצות עם ממחים בתחומים מגוונים על פי הצורך. מסלול זה בעלות סמלית של 200 ש”ח בעבור שנתיים. לפרטים נוספים והרשמה הקליקו פה!